Thursday 7 June 2012

Dad's aunt...아버지의 고모...


20125 27 ,일요일
저는 정오  잠을 깼어는데 피곤했어요. 그래서 아침밥을 못먹었어요. 오후 2시에, 부모님은 같이  병원이 갔어요. 병원에 아버지의 고모 방문했어요. 아버지의 고모의 나이가 80세입니다
아버지의 고모의  몸이 너무아팠어서,  저 너무슬펐어요아버지의 고모, 빨리 몸을 회복하세요.

집에서  시험공부 외우려고.하지만 피곤했어요.그래서, 쉬었어요. 저는  오후 7시에  잠을깼어. 오늘은 너무 많이 자버렸네
I still felt exhausted despite waking up at 12pm. So, I did not have my breakfast.
At 2pm, I went to the hospital with my parents to visit my father’s aunt. She is alr 80yrs old. She was sick and weak. She look very in pain too. Seeing her like that, I’m very sad.  I hope she’ll get well soon.
When reached home, I decided to study. However, I’m too tired to study. So I decided to rest awhile. However, I slept until 7pm.I really slept too much today.

No comments:

Post a Comment