Tuesday 26 June 2012

Just another happy day today~JCUBE,Toilet,Cinema,Tampines Mall~


이고양이 제일 좋다.~예쁜하고 귀여워요!
Si Man의 고양이~

이고양이 Si Man얻었어요~!

오늘은 아침에 EM3수업에서 EM3시험용지 드렸어요!
4. EM3=83marks
오후에 4명 친구가 Jcube에 겉이 가셨어요.4명 여자  친구:Apple,Yvonne,Si Man and Samantha~ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ!!!
우리가 4층에 같이가셨어서 "Snow White and The Huntsman"영화표를 샀어요~
리를 스파게티를 먹었어요, 정말맛있어요!
화장실에서 사진들 많이 찍었어요!헤헤헤~!
오후3시에 4층에서 영화를 봤어요~오후5시에 영화은 끝났어요.다음은,Reena의 생일에
선물 찾아다!나는 선물은 샀어요~~~~~~~
Si Man하고 나 Tampines Mall에 "Grand Prix"에서 같이가셨어서 Si Man"인형 뽑기"하고싶어요.
Si Man"인형 뽑기"놀있어요,나는 "인형 뽑기" 안 놀있어요.Si Man 4개 mini고양이(검정색 고양이가 너무예뻐서,너무귀여운!!!나도 하고싶어다...얻다!


This morning, I have received back my EM3 common test paper in EM3 class!
4.EM3=83marks
In the afternoon, I went Jcube together with my 4 friends.4 of my female friends:Apple,Yvonne,Si Man 
and Samantha~kekekekekekekeke!
We went to the 4th floor together and bought the movie tickets of  "Snow White and The Huntsman"~
We ate Spaghetti,it was really tasty!
We took alots of pictures in toilet(or rather we had a "Photoshoot" in the toilet)!Hehehes~!
At 3pm,we have watched movie at level4(which at the movie theater).The movie ended at 5pm .
Next, I found a birthday present for Reena!And I bought it~~~~~
Si Man and I went to Tampines Mall,"Grand Prix" as she wants to play the claw crane machine.
She played,I didn't(Was watching instead,interesting though).She won 4mini adorable cats!




















Reena's present~



Again I'm holding Reena's present~




No comments:

Post a Comment